2013. augusztus 24., szombat

8.rész

Cukorborsóim! Úgy döntöttem, hogy előbb hozni fogom a részt, mert mindannyian írtatok az előző alá kommentet, és mindannyian tetszéseteket fejeztétek ki. Ez a rész már sokkal izgalmasabb lesz, úgyhogy nem is magyarázok tovább. Jó olvasást, remélem tetszeni fog. :)Xx






Austinnal játszottam a nappaliban, amikor hirtelen a csengő kellemetlen rikácsolása töltötte be az egész házat.
- Kinyitom! – futott át a nappalin Liam – Harry, téged keresnek!
- Mindjárt jövök Szerelmem, maradj itt! – simogattam meg Austin fejét, majd az ajtóhoz csoszogtam, és megálltam Liam mellett. Egy férfi, és egy nő várt rám.
- Segíthetek valamiben? – kérdeztem a nem várt vendégektől.
- A lányunkért jöttünk. Austinért – mondta a nő. A szemem tágra nyílt, az állam pedig majdnem a földön landolt.
- Önök hagyták ott a kislányukat egy buszmegállóban! – állapítottam meg sokkos állapotban.
- Mi nem hagytuk ott őt! De most szeretnénk, ha visszaadnád nekünk – mondta a férfi.
- Igaza van! Tényleg nem hagyták ott! Csak akkor magyarázzák meg, hogy mit jelent az „otthagyás”. Mert szerintem pontosan azt, hogy a három, mondom három éves kislányukat ott hagyták egyedül egy rohadt buszmegállóban, mindenféle magyarázat nélkül! – magyaráztam teljesen kikelve magamból.
- Nézd kölyök, nálad van a lányunk, akit szeretnénk visszakapni, úgyhogy add szépen ide! – mondta teljesen nyugodtan az ember, a nyugodtságával, még jobban feldühítve engem.
- Én vagyok a gyámja. Ez az ön hibája.
- Apu! – hallottam meg Austint a hátam mögül. Ó, Istenem, csak ezt ne!
- Hát itt van a mi kicsi lányunk, igen itt van! – gügyögött neki a nő.
- Ő nem a kicsi lánya! – köptem oda a szavakat.
- Igen is az! Én szültem meg! – csattant föl az asszony.
- És el is hagyta őt – válaszoltam gúnyosan.
- Gyere Austy, itt van már a mama – hajolt le Austinért, és nyúlt érte, de én – tőlem szokatlan módon – elütöttem a nő kezét a babámtól.
- Ne érjen hozzá! – sziszegtem, és felvettem Austint, szorosan magamhoz öleltem, és elhatároztam, hogy mindenképpen megvédem őt.
- Ő az én gyerekem! – jött egy lépést közelebb a férfi. Én sóhajtottam, jelezve, hogy ez már unalmas.
- Menniük kéne – szólalt meg Liam.
- Bocsáss meg, de mi addig innen nem mozdulunk, amíg vissza nem kapjuk a lányunkat.
- Azt várhatja! – Austin a nyakamba fúrta a fejét, és éreztem, ahogyan remeg – Különben is! Hogyan találtak rá a házamra?
 - Ki is nyírhatunk téged. Add oda szépen a kislányt – mondta a férfi fenyegető hangnemben.
- Egyszer megkapta. Az öné volt, de eldobta magától! Ő már nem tudja többé ki ön. Soha nem fog már bízni önökben, ilyen tudatlan, és felelőtlen „szülőkben”. Most pedig, kérem, hogy hagyják el a házam környékét is! – mutattam az udvar végében álló kapura.
- Nem – vágták rá egyszerre.
- Ez a mi gyerekünk, add oda nekünk, vagy hívni fogjuk a rendőrséget!  - fenyegetőzött újra a férfi.
- Esküszöm, ha egy ujjal is hozzáér a kicsimhez, feljelentem! – figyelmeztettem.
- Ő a mi lányunk! – jött megint ugyanazzal a szöveggel a nő.
- Nem, figyelembe véve, hogy nem akarták őt.
- Nos, most viszont akarjuk, úgyhogy add. Oda. Nekünk – nyújtotta a kezét a férfi.
- De nem adom oda önöknek! – a pasas próbálta kikapni a kezemből Austint, de félrelöktem őt. - Azt mondtam, ne érjen hozzá!
- Az én gyerekem, hozzá érhetek! – mondta a nő, és ugyanazzal próbálkozott, mint a férje. Odaadtam Liamnek Austint, és a két ember elé álltam.
- Próbáld!
- Mit? – értetlenkedett a fickó.
- Próbáld meg megint elragadni tőlem, nézd meg mi történik – vállat vont, majd még közelebb lépett hozzám. Próbálta elérni a kislányt, aki mögöttem megbújva kapaszkodott Liam lábába. Erőszakosan megütöttem, aminek a hatására a földre került. Mérgesen tápászkodott fel, s indult meg felém, arra készülve, hogy visszaadja nekem, az előbb kapott pofont.
- Kérlek, ne bántsd aput! – hallottam Austint kiáltását. Hallani lehetett a zokogását is. A férfi nem vette figyelembe a kislány kérését, és kaptam tőle egy ütést az arcomba. Az erejétől pár lépést hátráltam, közben próbáltam megtartani az egyensúlyomat. Megkapaszkodtam az ajtófélfába, és letöröltem a számból ömlő vért. A férfivel farkasszemet néztünk.
- Normális esetben nem bántok idegeneket. Csak akkor, ha bántják a családomat, vagy engem – mondtam, és ökölbe szorítottam a kezemet.
- Harry – szólalt meg a hátam mögött óvatosan Liam – Legyél a nagyobb ember, és fejezd ezt be!
- Már az vagyok! – mondtam még mindig az csávó szemébe nézve. Hirtelen megütöttem, amire senki sem számított – talán még én sem – a nő fel is sikított. Egy puffanást hallottam, majd felállt, és láttam a szeme alatt kezdett kialakulni a kék és zöld monokli. Ő is behúzott nekem, s én is a földön végeztem. Ha lehetséges, akkor még nagyobb fájdalmat éreztem a számnál.
- Ne bántsd aput! Fejezd be! – kiabált Austin, de a férfi megállás nélkül rugdalta a hasamat – Fejezd be!

4 megjegyzés:

  1. Szent szar :ooo Ajj szegény Harry :'''( nagyon jó lett siess a kövivel

    VálaszTörlés
  2. Cukorborsóhéjam, ez a rész nagyon-nagyon jó lett. Szegény Harry barátunkat sajnálom, na meg a kicsit Austint is. :( Siess, ha tudsz, de ha nem tudsz, akkor is siess! :D

    VálaszTörlés
  3. Jaj ez ténleg kezd egyre jobban beindulni .. :D
    Szegény Harry .. Remélem semmi baja nem lesz!
    Nagyon jó lett az új fejléc!!!!!!! <3 Imádom
    Mikorra várható kb az új rész? Nagyon de nagyon várom
    Puszi :
    Móni xx

    VálaszTörlés
  4. Jajj de jóó.Szegény Hazza na meg szegény Austin.Siess a kövivel :)

    VálaszTörlés