2013. augusztus 8., csütörtök

Ahoj! Eltávolítottam a szavazást oldalról, mert már biztos, hogy megnyitom a blogot. Ha elkészülök vele, akkor majd kiírom a linket. Nem úgy terveztem, hogy mind az öt fiú szerepet kap benne, csak Harryvel és Niallal fogtok benne találkozni.
Aki ismer, az tudja, hogy én nem az a típus vagyok, aki öt percnél tovább nyugodtan tud csücsülni a fenekén. Nekem mindig kell csinálnom valamit, ezért kerestem angol fanfictionokat, és majd meglátom, hogy az iskola mellett mennyi szabadidőm lesz, és ha jut rá időm, akkor elkezdek még egy blogot fordítani, persze csak ha olvasnátok. Öt blogot gyűjtöttem össze, aminek tetszik az alapötlete. Belinkelem a trailereket, és boldog lennék, ha kommentben megírnátok, hogy ti melyiket olvasnátok szívesen. Persze nem biztos, hogy jut rá időm, de szerintem bele fog férni a hétköznapjaimba. Csak kedden vagyok elfoglalt... hát igen, nyomi vagyok, tudom. Tehát, itt vannak a videók:

                                                         Forgetting you - Elfelejteni téged




Titanium - Titán




Runaway - Szökevény




Help me to grow up - Segíts felnőni




Radioactive




3 megjegyzés:

  1. Bonjour! Szóval nem is tudom.. hm, én mindet olvasnám. De a legjobban azt hiszem a Runaway és a Help me to grow up tetszik. De ahj, majd linkeld be azokat, amelyeket nem fordítod le, mert el akarom olvasni őket. Danke! :D x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a Runaway nekem is nagyon tetszik, és belinkelem majd őket neked. Bitte! :D

      Törlés
  2. A Runaway tetszett a legjobban *-* Szívesen olvasnám :D

    VálaszTörlés