2014. március 6., csütörtök

Újabb díj + infó a következő részről

Újra itt vagyok, újból egy díjjal, amit szeretnék megköszönni Esthernek.





Szabályok:
- Írj 11 dolgot magadról
- Válaszolj 11 kérdésre
- Írj 11 kérdést
- Küldd tovább 11 embernek

11 dolog rólam:
  1. Kutyapárti vagyok
  2. Érzelmes típus vagyok
  3. Csak egy bizonyos parfümöt használok, nem értem azokat, akik mindig cserélgetik. Mi a jó abban?
  4. Az átlagosnál hangosabban beszélek, szóval egy élmény velem beszélgetni. :D
  5. Szeretem átnevezni az embereket
  6. Imádom Troye Sivant
  7. Nagyon tetszenek a tetoválások, egyszer én is akarok
  8. Imádom a gyümölcsöket és a zöldségeket is
  9. Órákig tudom hallgatni a Cimorellit. Dani a kedvencem
  10. Megszállottja vagyok a morbid dolgoknak. 
  11. Azt tervezem, hogy elkezdek futni (haha, talán majd három év múlva)

Kérdések:
1. Miért kezdtél blogolni?
Főleg azért, mert unatkoztam, és ezt a blogot azért is kezdtem, hogy ti is olvashassátok ezt a szerintem nagyon aranyos történetet, és nekem is hasznos, hisz legalább gyakorolom az angolt.
 2. Hány blogod van?
Kettő. 
3. Ki az egyes blogjaid közül a kedvenc általad megformált karakter?
Ebben a blogban (igaz nem én alkottam a szereplőket) a kedvenc karakterem Harry. Egyszerűen imádom azt, hogy ilyen édes. :D A másik blogról itt nem akarok mondani semmit. 
4. Használsz helyesírás ellenörzőt?
Igen, de még így is becsúszik itt-ott néhány apró hiba.
5. Szeretsz olvasni? Ha igen, akkor melyik a kedvenc könyved?
Imádok olvasni, a kérdést viszont, hogy melyik a kedvenc könyvem, utálom. Lehet választani? De ha mondanom kell valamit, akkor legyen a 13 okom volt.
6. Milyen közösségi oldalakra vagy regisztrálva?
Twittere, de nem használom, szóval igazából nem sok értelme van, de mindegy... És igen, lehet Facebook nélkül élni, csak úgy megjegyezném. 
7. Mi a kedvenc állatod?
Imádom a majmokat! Viccesek, aranyosak, okosak, elképesztőek. 
8. Hogy hívják a legjobb barátod/barátnőd?
Kinga, imádlak! :D
9. Van testvéred?
Van, úgyhogy soha nem unatkozom.
10. Mondj magadról 3 rossz tulajdonságot!
  1. Kissé nagyképű vagyok. Ezt tudom, és próbálok rajta változtatni, de nem könnyű.
  2. Kimondom a véleményemet, ha sértő, ha jó, ha rossz, ha bunkó, de nem tarthatom magamban.
  3. Hiperaktív vagyok. 
11.Elégedett vagy magaddal?
Nem. Sok mindenen kell változtatnom. 


Nem küldöm el senkinek, sajnálom, de nincs kedvem kiválogatni 11 embert, kirakni a blogjukra, kérdéseket írni stb. Tényleg sajnálom. 
A részre a napokban számíthattok, már elkezdtem fordítani, szóval kb. szombat este vagy vasárnap fent lesz, csak még nem tudom a hétvégi programot, majd ha lesz időm, akkor rögtön felrakom. Köszönöm, ha olvastok, sokat jelent, és szeretlek titeket. :D <3
Megan H. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése