2013. június 27., csütörtök

2.rész

Sziasztok! Meghoztam a második részt, ami nagyon rövid. :/ Nincs sok hozzáfűznivalóm, remélem tetszeni fog. :)Xx


- Annyira aranyos! – mondta Louis. Bólintottam, s tekintetem a karomban szunyókáló Austinra vezettem.
- Egyetértek – mondta Zayn.
- Egy angyal – mondták mindketten, a lelkemmel pedig örömtáncot jártam. WOOP!
- Köszönöm! – mondtam boldogan. Nevetni kezdtek. Austint óvatosan lefektettem az ágyamba, majd lementem a fiúkhoz, és az Ellen Showt kezdtük bámulni. Sok interjún vettünk már részt, de a nagy álmunk, hogy Ellennél szerepelhessünk.
- Holnap el kell mennünk vásárolni Austinnak. – mondta Louis, mi pedig egyetértettünk vele.
- De először el kell mennünk Simonhoz, és engedélyt kell tőle kérnünk, hogy mi lehessünk hivatalosan a nevelői. – mondta Liam. Oh, igen.
- Igaz – mondtam – Vajon, Simon mit fog szólni hozzá? – gondolkoztam el.
- Talán nem fogja érdekelni, hiszen azzal sem foglalkozott, hogy Louis és Harry képeket töltöttek fel egymás fenekéről a twitterre, így az egész világ megcsodálhatta a hátsójukat. – mondta Zayn, tekintetét köztem és Louis között kapkodva.
- Nos, az egy teljesen másik sztori. – mondtam.
- Igazad van – motyogta Niall.
- Te csak ne beszélj, mert volt egy kép a te popsidról is! – Louis.
- Legalább nekem nem az egész fenekem volt! – érvelt Niall.

- Fiúk! Ne most játsszátok az idióta játékotokat! Mindegyikőnknek nehéz napja volt. Egy gyerek is lakik velünk. Nincs több meztelenkedés Harry, felfogtad? – fegyelmezett minket Liam. Sóhajtottam és bólintottam, jelezve, hogy nem fogok meztelenkedni. Mindegyikőnk egyetértett abban, hogy le kéne feküdnünk, mert másnap hamar fel kell kelnünk… 

4 megjegyzés:

  1. Igeeeen , imádooom :)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg rövid, de nem baj így is jó lett :D Nagyon röhögtem ezen a meztelenkedős témán :') Ha megkérlke benézel a blogomba: overagain-fanfic.blogspot.hu
    Ha tetszik légyszi iratkozz fel és siess a kövivel mert nagyon várom ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze, benézek :) és igyekszem a következővel :)

      Törlés