2013. október 6., vasárnap

1.Díj

A blog megkapta az első díjat Looney G. - től, amit nagyon köszönök neki.



Szabály:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küldd tovább a díjat!

Magamról:
1. Két idegen nyelvet beszélek.
2. Nemsokára örökbe fogadunk egy kiskutyát.
3. Van két öcsém.
4. Könnyen az őrületbe tudom kergetni az embereket.
5. Nincs olyan, hogy éppen ne olvasnék valamilyen könyvet.
6. Mindig beszélnem kell valakinek, valamiről.
7. Énekelni sem tudok, és én vagyok a legrosszabb táncos a világon xD
8. Nem hordok ékszereket.
9. Két ötössel kezdtem matekból, pedig tavaly hármas voltam. (pacsit!)
10. Imádom a csimpánzokat és a majmokat.
11. Mindenkinek adok valamilyen becenevet.

Válaszaim: 
1. Milyen az öltözködési stílusod? - Imádok pulcsikat hordani, és általában farmerban vagyok. Szoknya semmiképp.
2. Vannak rossz szokásaid? - Kinek nincsenek?
3. Mit gondolsz az írásról, miért kezdtél el írni? - Mindig is szerettem az irodalmat. Mikor kb. 10 éves voltam, akkor voltam egy olyan táborban, ahol az írás fortélyaira tanítottak meg. Előtte is szerettem kicsi történeteket írni, és mindig megmutattam őket anyukámnak. Azóta pedig mindig van egy történet (vagy több) amin dolgozom.
4. Mivel vezeted le a feszültséget egy nehéz nap után? - Egy meleg zuhany, utána pedig a párnák között egy forró teával megnézek egy filmet. Ez a legpihentetőbb dolog a világon.
5. Mik  terveid a jövőre nézve? - Mivel szeretek a figyelem középpontjában lenni, és hívogat a színpad, ezért minden álmom, hogy egy nap színésznő váljon belőlem. Már rég kinéztem magamnak ezt a szakmát, 9 éves koromtól kezdve pedig színjátszó körbe is járok, fel is szoktunk lépni, és így csak még jobban megtetszett ez az egész.
6. Milyen zenék inspirálnak? - Ha egy szomorú történetet írok, akkor természetesen szomorú számokat hallgatok közben, ha vidámat, akkor vidám számok szólnak. Nincs olyan konkrét zene, ami inspirálna.
7. Mi a legnagyobb félelmed? - Ez nagyon hülyén fog hangzani, de én Joker-től félek. Attól, amelyik a Fűrészben volt. "A játék elkezdődött!" Brr...
8. Emlékszel valami meghatározó pillanatra a gyermekkorodból? - Meghatározóra? Nem, nem hiszem... 
9. Szabadidődben mivel foglalatoskodsz? - Eszek :D Igazából nem tudom, elmegyek sétálni a városba, beülök valahová valamelyik barátommal, olvasok, írok.
10. Szerinted milyennek látnak az emberek? - De utálom ezt a kérdést! Erre soha nem tud az ember választ adni. Talán vidámnak. Ez az egyetlen ami eszembe jut.
11. Merítesz ihletet az íráshoz a való életből, vagy a fantáziádra hagyatkozol? - A szereplőimet általában valamelyik ismerősömről mintázom.


Kérdéseim:
1. Ha egy napra valakinek az álomvilágában élhetnél, élnél a lehetőséggel?
2. Melyik könyvet olvastad utoljára? Mi a véleményed róla?
3. Honnan merítesz ihletet az íráshoz?
4. Melyik az a tulajdonságod, amit a legjobban szeretsz magadban?
5. Van bakancslistád?
6. Milyen tantárgyat tanít a kedvenc tanárod?
7. Legboldogabb pillant az életedben?
8. Mit gondolsz a tetoválásról?
9. Melyik albumot hallgattad meg utoljára?
10. Twitter vagy Facebook? Miért?
11. Melyik magyar város a kedvenced?

Akiknek küldöm:
Fruzsina Káli
Cece St.
Gray Blue






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése